
Sykkeltelleren er utbedret
Sykkeltelleren i Harstadbotn har over lengre tid ikke fungert etter hensikten, og Harsadpakken har fått mange henvendelser om saken. Det er derfor gledelig å nå kunne si at sykkeltelleren er i orden! Entreprenøren har over en tid feilsøkt installasjonen sammen med Drift & Vedlikehold og Harstadpakkens eget personell.